Zwroty
Poniżej zamieszczamy instrukcję, w jaki sposób, krok po kroku, dokonać zwrotu zamówienia lub złożyć reklamację.
ZWROT TOWARU
Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży).
Jeśli chcesz wymienić produkt, zwróć go, a następnie złóż nowe zamówienie.
Do każdego zwrotu wypełnij dokładnie „Dokument zwrotu”, pamiętając o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego oraz o podpisaniu dokumentu.
Nowy dokument możesz ściągnąć z naszej strony (ściągnij, format .PDF).
Zapakuj zwracany produkt i wraz z podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu lub dostarczonym przez nas formularzem zwrotu oraz oryginałem lub kopią paragonu (lub faktury) odeślij produkt.
Będziemy wdzięczni, jeśli towar będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.
Możesz dokonać zwrotu odsyłając przesyłkę na swój koszt na adres:
CLARK GROUP INTERNATIONAL Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
Hala 18, W18, ul Mikołaja Reja 110 55-010 Smardzów
z dopiskiem „Chelsea Clark - zwrot”
lub
korzystając z opcji darmowych zwrotów za pośrednictwem strony www.szybkiezwroty.pl
- Znajdź na liście nasz sklep chelseaclark.pl
- Wypełnij formularza na stronie https://szybkiezwroty.pl/
- Poczekaj na potwierdzenie i kod, który ważny jest 72 godziny
- Przygotuj paczkę umieszczając na niej kod
- Nadaj paczkę w paczkomacie
Termin zwrotu płatności może wynieść od 2 do 5 dni od otrzymania zwrotu w magazynie Chelsea Clark na zasadach obowiązujących w przepisach prawa.
Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i wypełniłeś wskazane w formularzu pole rachunku bankowego – zwrot należności nastąpi na konto wskazane w formularzu.
Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona".
Nie mamy możliwości akceptowania paczek za pobraniem.