Zwroty

Poniżej zamieszczamy instrukcję, w jaki sposób, krok po kroku, dokonać zwrotu zamówienia lub złożyć reklamację.


ZWROT TOWARU

Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży).

Jeśli chcesz wymienić produkt, zwróć go, a następnie złóż nowe zamówienie.

Do każdego zwrotu wypełnij dokładnie „Dokument zwrotu”, pamiętając o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego oraz o podpisaniu dokumentu.

Nowy dokument możesz ściągnąć z naszej strony (ściągnij, format .PDF).

Zapakuj zwracany produkt i wraz z podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu lub dostarczonym przez nas formularzem zwrotu oraz oryginałem lub kopią paragonu (lub faktury) odeślij produkt. 

 

Będziemy wdzięczni, jeśli towar będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.

Możesz dokonać zwrotu odsyłając przesyłkę na swój koszt na adres:

CLARK GROUP INTERNATIONAL Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

Hala 18, W18, ul Mikołaja Reja 110 55-010 Smardzów

z dopiskiem „Chelsea Clark - zwrot”

lub 

korzystając z opcji darmowych zwrotów za pośrednictwem strony www.szybkiezwroty.pl

  1. Znajdź na liście nasz sklep chelseaclark.pl
  2. Wypełnij formularza na stronie https://szybkiezwroty.pl/
  3. Poczekaj na potwierdzenie i kod, który ważny jest 72 godziny
  4. Przygotuj paczkę umieszczając na niej kod 
  5. Nadaj paczkę w paczkomacie

Termin zwrotu płatności może wynieść od 2 do 5 dni od otrzymania zwrotu w magazynie Chelsea Clark na zasadach obowiązujących w przepisach prawa.

Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i wypełniłeś wskazane w formularzu pole rachunku bankowego – zwrot należności nastąpi na konto wskazane w formularzu.
 

Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona".


Nie mamy możliwości akceptowania paczek za pobraniem.